معرفی بهترین اپراتورهای بازی رینبو (Rainbow Six Siege)

بهترین اپراتورهای بازی Rainbow six siege :

شکی نیست که TC Rainbow Six Siege این شوتر تاکتیکالِ چند نفره یوبیسافت یکی از بهترین ­ها در سبک خودش است و چنانچه ساعات اولیه بازی دوام آورید (ممکن است بدلیل سختی بازی از آن زده شوید) و همچنان به بازی کردن ادامه دهید قطعا به این نکته پی می برید که رینبو عجب بازی خوش ساخت، سرگرم کننده و صد البته اعتیاد آوری است که دوست دارید ساعت ها به تجربه آن ادامه دهید.

اما نکته بسیار مهم در این بازی وجود ده ها اپراتور متنوع تهاجمی و دفاعی است که هر کدام قابلیت خاصی دارند که انتخاب هوشمندانه و استفاده مناسب از این توانایی آنها به شما برتری خاصی در بازی می دهد.

از آنجایی که افراد حرفه ای خود بخوبی با اوپراتورها آشنا هستند این مقاله بیشتر جهت کمک به افراد تازه وارد در بازی نوشته شده است.

پس این شما و این تجربیات شخصی، نظرات و پیشنهادات ما به شما :

۱- اپراتورهای دفاعی

۱-۱-بهترین اپراتور : ECHO

بله برترین اپراتور دفاعی از دید سایت جی ام کی به ECHO ژاپنی اختصاص می یابد. دلیل انتخاب او این است که در ابتدای تجربه بازی ممکن است بدلیل آشنا نبودن به نقشه ها و در و پنجره های ورودی و… برایتان پیش آمده باشد که از غیب تیری به شما خورده باشد و یا از پی بردن به مکان دشمن حمله کننده عاجز مانده باشید. خب ECHO اینجاست تا حداقل هر دو این مشکلات را تا حدودی حل کند.

بهترین اوپراتور رینبو

می توانید با ECHO در گوشه ای امن سکنی گزیده و با DRONE مخصوص او به این طرف و آن طرف سرک کشیده و به موقعیت دشمن پی ببرید این DRONE البته قابلیت دیگری نیز دارد که با شلیک به دشمن از این DRONE او به مدت چند ثانیه آسیب پذیرتر می شود و باید سریعا کارش را بسازید.

هر چند سرعت پایین ECHO برای خیلی ها جذاب نیست اما با توجه به DRONE شگفت انگیزش از نظر ما برای تاره کار ها در بازی و در فاز دفاع، بهترین انتخاب است.

۱-۲-PULSE

پالس اپراتوری مناسب با سرعت بالا است که گزینه ای مناسب برای تاره کار هاست. بوسیله قابلیت جالب او می توانید ضربان قلب دشمنان را از پشت دیوارها، سقف ها و… رصد کرده و با آگاهی و آمادگی کافی از محل ورود دشمن و یا ریختن برنامه برای غافل گیری او حسابی کیف کنید!

بهترین اوپراتور rainbow

۱-۳-MIRA

اپراتوری که می توانید حرکت و موقعیت دشمن را بوسیله آن از پشت دیوار ها بوسیله Black mirror او رصد کنید. معمولا با ایجاد یک سوراخ کنار آینه او می توانید به محض مشاهده دشمن از آنجا به او شلیک کرده و غافلگیرش کنید.

بهترین اپراتور دفاعی rainbow

۱-۴-CAVEIRA

او عالیست و بازی با او لذت بخش است هرچند خیلی برای تازه کارها توصیه نمی شود و بهتر است قبل از انتخاب او اعتماد بنفس و شناخت کافی از نقشه ها و بازی را داشته باشید اما نمی توان کیف کشتن دشمن از همه جا بیخبر از پشت سر را بوسیله نزدیک شدن به او با قدم های بی صدای کویرا کتمان کرد. پس حتما رفته رفته انتخاب او را در دستور کار خود قرار دهید.

لذت بازی با Caveira

۲-اپراتورهای تهاجمی

۱-۲-بهترین اپراتور: FUZE

FUZE اگرچه اپراتوری کند است اما چون در شروع بازی کشتن دشمنان برای بازیکنان تازه وارد کمی سخت است، این اپراتور از این جهت پیشنهاد شده است.

به کمک این اپراتور و بمب های انفجاری که دارد می توانید دشمنان را غافل گیر و تله ها و حتی خود آنان را نابود کنید. قرار دادن بمب های او در سطوح تخریب پذیر ممکن است و از این رو می بایست محل مناسبی نزدیک دشمنان یافته و بمب های اون را نصب و استفاده کنید تا بیشترین آسیب را به تیم مقابل وارد کرده و چه بسا بتوانید کیل نیز بگیرید! البته توجه کنید که اگر بحث Hostage در میان است بهتر است از انتخاب او صرف نظر کرده یا از قابلیت او محتاطانه تر استفاده کنید.

fuze خوب است

۲-۲: JACKAL

JACKAL قابلیتی جذاب در اسکن رد پای دشمنان و تعیین محل حضور آنها دارد که جدا مزیت ویژه ای به گیمر می دهد.علاوه بر این او داری اسلحه های خوب و متنوعی نیز هست که او را در فاز تهاجم تبدیل به یکی از بهترین انتخاب ها می کند.

اوپراتور jackal

۳-۲-Sledge

اپراتوری که معمولا بدرد تازه کارها میخورد Sledge است.او چکشی دارد که می توانید بوسیله آن پنجره ها و دیوارهای تخریب پذیر را نابود کنید و راه خود را به جلو باز کنید.حتی کشتن دشمنان با این چکش هم شدنی و لذت بخش است هر چند کمی سخت اما حتما یکبار امتحانش کنید!

بهترین اوپراتور sledge

شما می توانید این بازی مهیج را از اینجا خریداری کنید

دیدگاهتان را بنویسید