آموزش اد فرند در استیم (Add friend استیم توضیحات و آموزشها)

آموزش فعالسازی اد فرند در استیم:

همانگونه که مستحضر هستید چنانچه در استیم اکانت بسازید در ابتدا قادر به اد کردن دوستانتان در اکانت نیستید چرا که طبق قوانین استیم برای باز شدن این قابلیت و اد فرند می بایست حداقل ۵ دلار در استیم خرج کنید. اما این خرج کردن شرایطی دارد بعنوان مثال چنانچه بازی برای شما گیفت شود و یا بازی را از طریق سی دی کی فعال کنید به هیچ عنوان در اد فرند تاثیر ندارد و این قابلیت باز نمی شود.
اد فرند در شرایط زیر باز می شود:
۱- شارژ ولت استیم به مبلغ حداقل ۵ دلار.
۲-خرید بازی به ارزش ۵$ یا بالاتر از استور بطور مستقیم

۳-خرید یک بازی به ارزش حداقل ۵$ بصورت استیم گیفت برای دوستانتان
حال به توضیح موارد پرکاربرد ۱ و ۲ می پردازیم:

۱- شارژ ولت و خرید بازی با آن:
در ابتدا می بایست یک ولت استیم حداقل ۵ دلاری خریداری کنید. سپس اگر به مسیر Account Detail (با کلیک روی نام کاربری در گوشه بالای اکانت سمت راست) سپس گزینه ADD FUNDS TO YOUR STEAM WALLET و سپس گزینه REDEEM A STEAM GIFT CARD OR WALLET CODE مراجعه کنید:

در نهایت با تصویر زیر مواجه خواهید شد:

همانگونه که مشاهده می کنید در قسمت Steam Wallet Code می توانید کد استیم ولتی که خریداری کردید را وارد نمایید سپس اکانت شما به میزان گیفت کارت خریداری شده شارژ خواهد شد و این مبلغ در قسمت Wallet Balance قابل مشاهده خواهد بود.

نکته: چنانچه واحد پولی شما دلار نباشد و اگر استیم ولت خریداری شده گلوبال باشد مبلغ ولت خریداری شده به واحد پولی اکانت شما تبدیل می شود.

نکته: چنانچه واحد پولی اکانت شما دلار نیست ایرادی ندارد ولی باید معادل حداقل ۵ دلار از واحد پولی حال حاضر اکانت شارژ کنید. می توانید با سرچ ساده در گوگل تبدیل ارز مورد نظر به دلار را حساب کتاب نمایید.

۲- خرید بازی بصورت مستقیم

در حال حاضر با توجه به تغییر شیوه خرید ۸۰% از محصولاتی که بصورت Steam Gift در سایت جی ام کی قرار گرفته (چنانچه بازی در ریجن ذکر شده ارزشی بالای ۵ دلار داشته باشد) با خرید بازی اد فرند شما نیز فعال می شود چرا که شیوه خرید بسیاری از بازیها به شکل مستقیم از استور بوده و با این روش اد فرند نیز فعال می شود. اما چنانچه گفته شد اگر بازی گیفت شود یا بوسیله سی دی کی فعال شود اد فرند شما فعال نخواهد شد. پس حتما قبل از خرید از پشتیبانی سایت باز شدن اد فرند را استعلام کنید و اگر جواب منفی بود می توانید با پرداخت مابه التفاوت درخواست کنید که بازی بصورتی فعال شود که اد فرند نیز باز شود.

حال که اد فرند اکانت شما فعال شده با چند روش می توانید دوستانتان را اد نمایید.ابتدا برای باز شدن صفحه اد فرند طبق تصویر زیر عمل کنید با دو روش می توانید صفحه اد فرند را باز کنید:

حال با چند روش می توانید اد فرند کنید که در ذیل توضیح داده می شود:

آموزش اد فرند استیم

۱- می توانید کد درج شده در قسمت Your Friend Code را به دوستتان دهید و یا کد دوستتان را بگیرید و در قسمت Enter a friend code وارد نمایید

۲-.می توانید لینک دعوت خود را به دوستانتان دهید تا شما را اد کنند و بالعکس.

۳-می توانید پروفایل نیم (نه یوزر نیم) دوستتان را سرچ کنید.

با انجام موارد بالا و یافتن دوست مورد نظر باید روی Add Friend کلیک کنید:

حال درخواست شما برای دوست مورد نظر ارسال شده و می بایست تایید شود تا به فرند لیست شما افزوده شود:

دیدگاهتان را بنویسید