قوانین

مشتریان گرامی وبسایت جی ام کی لطفا در صورتی که مطالب قید شده در زیر را قبول ندارید اقدام به خرید نفرمایید در غیر اینصورت ما هیچ گونه مسئولیتی در قبال سفارش شما نداریم.

قوانین عمومی:

  • ساعت کاری فروشگاه از ۹ صبح لغایت ۲۳ بامداد می باشد و فعالسازی و ارسال سفارشات فقط در ساعات کاری انجام می شوند.
  • تلاش ما در فروشگاه جی ام کی بر این است که قیمت کلیه محصولات بروز باشند اما بنا به دلایلی امکان دارد قیمت بعضی محصولات خصوصا سی دی کی ها دستخوش تغییر شده باشند،لذا برای حصول اطمینان قبل از خرید از پشتیبانی قیمت بروز را استعلام کنید.در صورت عدم هماهنگی چنانچه قیمت تغییری نکرده باشد محصول برای شما طبق روال ارسال خواهد شد در غیر اینصورت فروشگاه شما را در جریان تغییر قیمت قرار خواهد داد و می توانید نسبت به واریز مابه التفاوت و یا پس گرفتن کل مبلغ واریز شده، اقدام کنید.
  • اگر محصول مورد نظر را در سایت پیدا نکردید دلیل بر عدم ارایه آن نیست لذا حتما درخواست محصول مورد نظرتان را با پشتیبانان در میان بگذارید.
  • عنوان و مشخصات کامل محصول در زیر هر کدام، کاملا واضح قرار داده شده است، لذا در صورتی که محصولی اشتباها خریداری گردد فروشگاه به هیچ عنوان مبلغ دریافتی را عودت نخواهد داد مگر اینکه تا قبل از خرید محصول توسط تیم ما درخواست شما به رویت پشتیبانان ما برسد که در این حالت ۱۰% از وجه پرداختی کسر و مابقی عودت داده می شود.
  • در زمان خرید حتما از صحیح بودن ایمیل و شماره تلفن خود اطمینان حاصل کنید، در بعضی موارد محصولات با ایمیل شما خریداری می شوند و در صورتی که شناسه ایمیلتان را اشتباه وارد کرده باشید دیگر امکان تعویض و اصلاح آن نمی باشد و فروشگاه هیچ مسئولیتی در این رابطه ندارد.
  • زمان تقریبی ارسال سفارش در توضیحات هر محصول قید شده است. توجه کنید که این زمان بسته به حجم سفارش ها، متغیر است و ممکن است بیشتر یا کمتر شود.
  • بعد از خرید حتما کد سفارش را نزد خود نگه دارید چراکه هرگونه درخواست از جانب شما فقط با ارایه این کد میسر است.
  • از هرگونه اسپم و ارسال پیام های متعدد به شدت بپرهیزید که باعث اخلال در روند کاری و همچنین بن شدن شما از سایت می گردد.
  • هرگونه تهدید، توهین، افترا، جعل فیش واریزی و استفاده از اسناد مجعول و اختلال در روند کاری فروشگاه و ارتکاب دیگر عناوین مجرمانه، علاوه بر مسدود شدن حساب کاربری، منجر به شکایت کیفری مدیران فروشگاه از فرد خاطی طبق قانون مجازات اسلامی مصوب ۱۳۹۲ ،قانون جرایم رایانه ای مصوب ۱۳۸۸ و دیگر قوانین و مقررات مرتبط در مراجع قضایی خواهد شد.

قوانین اکانت ها :

    • در زمان خرید به میزان گارانتی قید شده در هر محصول توجه کنید.
    • در صورتیکه اکانت دارای گارانتی خریداری می کنید حتما شماره سفارش را نزد خود نگه دارید چراکه ما بدون ارائه شماره سفارش قادر به پیگیری نخواهیم بود.
    • اکانت های بدون تضمین ،کلیه اکانتهای دارای قابلیت تغییر مشخصات و یا داشتن تغییر مشخصات بصورت شانسی و یا اکانتهای دارای تضمینی که مدت زمان مشخص برای آنها تعیین شده ،در صورت گذشت حتی ۱ دقیقه بعد از ارسال سفارش و یا پایان زمان قید شده دیگر شامل گارانتی نمی شوند لذا از ارسال پیام به پشتیبانی جدا خودداری کنید.
    • کلیه اکانت های استیم در حالت عادی اد فرند ندارند (برای باز شدن اد فرند باید ۵ دلار ولت خریداری کنید) لذا خریدار حق هیچگونه اعتراضی به این مورد نخواهد داشت.
    • ارسال کد گارد استیم برای اکانتهای آفلاین فقط و فقط ۱ بار قابل انجام است و شما قادر به استفاده مجدد از اکانتهای آفلاین در صورت تغییر ویندوز و یا روی یک سیستم دیگر نخواهید بود.
    • چنانچه در توضیحات یک محصول صحبتی از گارانتی نشده باشد به معنی فاقد گارانتی بودن آن اکانت است و چنانچه حتی ۱ دقیقه بعد از تحویل نیز از کار بیفتد مسئولیت آن با مشتری می باشد.
    • در صورتیکه هرگونه تغییر در امنیت پلتفرم ها ایجاد شود بطوری که کرک کردن اکانتهای آن پلتفرم به مخاطره افتد و یا هزینه بر شود گارانتی کلیه اکانتهای خریداری شده خواهد سوخت.
    • تعداد اکانت های جایگزین در گارانتی مادام العمر و اکانتهای مدت دار که تعداد برای آنها ذکر نشده بنا به دلایلی ، حداکثر ۱۰ اکانت می باشد.
    • تنها ریست شدن یا تغییر پسورد در شرایط گارانتی می باشد و مسدود شدن (بن شدن) ، فراموشی اطلاعات ورود، رفت و آمد صاحب اصلی در اکانت ،پرت شدن به بیرون، ایجاد مشکل برای بازی و … مشمول گارانتی نمی باشد.
    • در صورت تغییر اطلاعات اکانت های یوپلی و اوریجین از قبیل تغییر نام کاربری و یا هاید کردن بازیهای از قبل موجود در اکانت گارانتی اکانت کاملا می سوزد و مشتری حق درخواست اکانت جایگزین را ندارد چراکه با این اعمال صاحب اکانت بلافاصله متوجه شده و اقدام به تغییر رمز می کند.
    • بن بودن و عدم وجود زبان انگلیسی در اکانتها را باید ظرف حداکثر ۲۴ ساعت (اکانتهای یوپلی) و کمتر از ۶ ساعت (اکانتهای اوریجین) بعد از دریافت سفارش به ما اطلاع دهید در غیر اینصورت به منزله بن کردن اکانت توسط خود شما تلقی می شود و گارانتی اکانت را تماما باطل خواهد کرد.
    • بن کردن اکانتها در کنار اینکه عملی بسیار غیر اخلاقی است، خط قرمز فروشگاه نیز می باشد و کلیه عواقب آن برعهده خریدار بوده و فروشگاه این حق را دارد تا پشتیبانی از آن مشتری را قطع و یا او را بطور کامل از سایت بن کند.
    • مدت زمان استفاده از اکانتهای هکی کاملا شانسی می باشد لذا درصورتیکه یک اکانت چه ۱ دقیقه چه ۱ روز و چه ۱۰ سال برای شما کار کند حق هیچگونه اعتراضی بعدی نظیر اینکه: من حتی ۱ روز هم نتوانستم بازی کنم و… را نخواهید داشت.
    • با توجه به اینکه اکانتهای دارای قابلیت تغییر اطلاعات به طور ۱۰۰% تست شده و سالم ارسال میگردد پیام هایی از قبیل رمز اکانت اشتباه می باشد و… به منزله تغییر اطلاعات اکانت توسط مشتری تلقی و تلاش برای گرفتن اکانت دیگر می باشد.در این شرایط مشتری بدون معطلی تحت پیگرد قضایی قرار خواهد گرفت.
    • در صورت ارسال  گزارش کذب از طرف مشتری مبنی بر تغییر رمز اکانت و تلاش برای گرفتن یک اکانت دیگر که باعث اخلال در روند کاری فروشگاه نیز میشود، کاربر علاوه بر باطل کردن گارانتی اکانت خود ،از سایت نیز بن خواهد شد.
    • فروش مجدد اکانت خریداری شده به شخص ثالث از جانب مشتری خلاف قوانین بوده لذا کلیه عواقب آن از جمله ابطال گارانتی و … برعهده خریدار و مشتری می باشد.
    • در صورتیکه بازی در اکانت خود دارای رمز جداگانه باشد سایت هیچ مسئولیتی ندارد. توجه کنید که سایت تنها موظف است اطلاعات اکانت اصلی که بازی خریداری شده در آن موجود باشد را ارسال نماید و دسترسی به پسورد بازیهای داخل اکانتها را ندارد.
    • سایت این حق را دارد تا اکانت بازیهای کمیاب و بازیهای آفلاینی که قبلا فروخته شده اند را در صورتیکه خریدار قبلی بیش از ۲ هفته از اکانت استفاده نکرده و پلی نداده باشد، و همچنین اکانت سایر بازیها را در صورتیکه ۳ هفته بدون استفاده مانده باشد به مشتری دیگری واگذار کند و خریدار قبلی حق هیچگونه اعتراضی ندارد.
  • راه های بسیار مشخصی برای تشخیص درستی ادعای مشتری بر عدم دسترسی به اکانت وجود دارد لذا جدا از ارایه ادعاهای کذب و فریب پشتیبانی خودداری کنید در غیر این صورت به عنوان کلاهبردار طبق قانون تشدید مجازات مرتکبین ارتشاء و اختلاس و کلاهبرداری مصوب ۲۸/۰۶/۱۳۶۴ تحت پیگرد قضایی قرار خواهید گرفت.

قوانین فروش سی دی کی ها :

  • کلیه سی دی کی های گلوبال تنها به ایمیل شما ارسال می شوند و ارسال به صورت اس ام اس و… انجام نمی شود.
  • از آنجا که خرید سی دی کی رندوم سنجش شانس می باشد لذا امکان سود و یا ضرر وجود دارد در نتیجه مشتری بعد از خرید به هیچ عنوان حق اعتراض نسبت به بازی دریافتی را ندارد.
  • چنانچه بازی مربوط به سی دی کی رندوم خریداری شده در اکانت مشتری از قبل وجود داشته باشد مسئولیت آن با مشتری می باشد و به هیچ عنوان سی دی کی پس گرفته یا تعویض نمی گردد.
  • زمان تقریبی ارسال سی دی کی ها در توضیحات هر محصول قید شده است. توجه کنید این زمان بسته به حجم سفارشها، ممکن است کمتر یا بیشتر شود.
  • قبل از وارد کردن سی دی کی ها آموزشهای لازم را فراگیرید چرا که اگر مشتری خود سی دی کی را خراب کند، فروشگاه هیچ گونه مسئولیتی در قبال مشتری ندارد.
  • چنانچه یک سی دی کی خراب ارسال شد مشتری باید ابتدا در کمتر از ۱۵ دقیقه اطلاع رسانی کند سپس پشتیبانان ما مکاتبات لازم را انجام و زمان فعال سازی سی دی کی را از پشتیبانان آن پلتفرم جویا می شوند چنانچه سی دی کی قبل از زمان فروش به مشتری فعال شده باشد به این معنی است که سی دی کی را ما اشتباه ارسال کرده ایم و بلافاصله وجه عودت می گردد و یا جایگزین ارسال می شود اما در صورت محرز شدن ادعای کذب توسط مشتری، ایشان به عنوان کلاهبردار به مراجع قانونی معرفی می گردد.
  • فروشگاه جی ام کی این حق را دارد که هر زمان سفارشی را لغو کرده و وجه واریزی را حداکثر تا سه روز کاری عودت دهد.لذا مشتری موظف است شماره کارت خود را جهت عودت وجه ارسال کند.

قوانین گیفت های استیم :

  • برای فعال شدن یک گیفت در حساب استیم باید اطلاعات ورود به اکانت استیم ( USERNAME , PASSWORD ) همراه با گارد خاموش شده به پشتیبانی ارسال شده و خریدار نیز از اکانت خود خارج شده باشد و تا زمان ارسال ایمیلی مبنی بر تکمیل سفارش به ایمیل شما ارسال نشده باشد حق ورود به اکانت خود را نخواهید داشت.
  • بعد از خرید محصولات استیم گیفت توسط مشتری فروشگاه این حق را دارد تا ریجن اکانت را به کشوری دیگر تغییر دهد و مشتری حق اعتراض نخواهد داشت (حتی در صورتیکه ریجن به محلی متفاوت از توضیحات درج شده در محصول تغییر داده شود).
  • در صورت عدم دریافت ایمیل تکمیل سفارش بعد از ۴۸ ساعت به احتمال ۹۹% یا یوزر یا پسورد غلط ارسال شده و یا گارد استیم غیر فعال نشده.در این صورت پی گیری این وضعیت بر عهده مشتری بوده و فروشگاه هیچ مسئولیتی در قبال مشتری ندارد.
  • در صورت تغییر ریجن اکانت شما به کشوری دیگر سوالاتی مبنی بر چرایی این تغییر پاسخ داده نخواهد شد و تغییر به ریجن اولیه نیز بر عهده فروشگاه نمی باشد.گفتنی است هر ۱۵ روز امکان تغییر ریجن میسر است.
  • چنانچه پس از اتمام تخفیفات در استیم یک بازی سفارش داده شود ،وجه عودت داده شده و مشتری حق نارضایتی ندارد.
  • جهت فعال شدن گیفت استیم باید یا شماره تلفن و یا ایمیل اکانت تایید شده باشد در غیر این صورت گیفت فعال نمی شود.
  • چنانچه اطلاعات ارسالی اشتباه باشد و یا گارد اکانت فعال باشد سایت تنها تا ۱ مرتبه به مشتری ایمیل ارسال می کند.چنانچه اطلاعات ارسالی جدید نیز اشتباه باشد ضمن لغو سفارش وجه مشتری تا ۷۲ ساعت و با کسر هزینه انتقال وجه عودت می گردد.
  • بعد از فعالسازی بازی در اکانت مشتری، فروشگاه هیچ مسئولیتی در قبال اکانت و اتفاقات بعدی نخواهد داشت بدین منظور توصیه می شود که حتما مجددا گارد استیم را فعال نمایید و ترجیحا پسورد اکانت استیم خود را تغییر دهید.

با سپاس فراوان

مدیریت فروشگاه جی ام کی